מסחטת עשב חיטה או אבקת עשב חיטה?

משקה בריאות

מה זה ירוק, מר ובריא כמו 2 ק"ג ירקות ירוקים? סביר להניח שרובכם מנחשים כבר שמדובר בעשב חיטה. עשב החיטה נחשב לאחד המוצרים הנצרכים הבריאים ביותר. אבל מה זה אומר בכלל, בריא מאד? ומה הן הסגולות שלו, בעצם? ואיך בכלל צורכים אותו? יצאנו לבדוק.

גם בריא, גם מרזה וגם מטפל באין ספור בעיות

כשאנחנו נשאלים על עשב החיטה, סביר להניח שרובנו יודעים על הצמח בעיקר שלושה פרטים עיקריים: 1. הוא ירוק, 2. הוא מר ביותר ו-3. הוא בריא מאד. מסתבר שלעשב החיטה יש כל כך הרבה יתרונות שקשה למנות את כולם. אבל ננסה, ועל הדרך נבדוק מה היא הדרך הטובה ביותר לצרוך אותו – במסחטת עשב חיטה ביתית או בקניה בדוכן המקומי, באבקה או בתוסף?

היתרונות הרבים של עשב חיטה

עשב חיטה נחשב למזון על. מה משמעות הדבר? מזונות על הם צורות שונות של מאכלים המכילים רכיבים תזונתיים בכמות גדולה ביחס למזונות הרגילים. בשל היות העשב חיטה מזון על, הוא מעניק תחושת שובע ומזין את הגוף הרבה יותר ממזונות רגילים אחרים. רעבים? שתו עשב חיטה עם כוס מים וספרו לנו איך אתם מרגישים.

https://plantkingdom.co.il/wp-content/uploads/2019/01/antioxidant-3483929_1280.jpg

עשב החיטה ממריץ את זרימת הדם בגוף בשל רמות כלורופיל הגבוהות הקיימות בו ומייעלות משמעותית את פעילות כדוריות הדם הלבנות, מה שמגדיל את כמות החמצן בגוף. אם אתם סובלים מבעיות עיכול או מעיכול איטי, עשב חיטה הוא התרופה האידיאלית. עשב החיטה מכיל מגוון סוגי ויטמין B החיוניים כל כך לתפקוד התקין של הגוף, כמו גם חומצות אמינו המסייעות לסובלים מתסמונת המעי הרגיש.

אם לא די בכל אלו הרי שעשב חיטה מסייע לטיפול בבעיות פרקים, מפחית תחושות עייפות, מחזק את המערכת החיסונית, מפיג ריחות רעים, מנקה את הכבד, מייצב את רמות הסוכר בדם ועוד. מחקרים מסוימים אף מלמדים כי הוא מסייע במניעת מחלת הסרטן הודות ליכולתו להגן על מספר תאי הדם האדומים וכן מחזק את המערכת החיסונית מפני מחלות שונות.

אבל איך שותים את זה?

אוקיי, אז החלטתם לשתות מיץ עשב חיטה, אבל איך עושים את זה? האם עדיף לקנות אבקת מיץ עשב חיטה, לקנות תוסף מיוחד או לסחוט בעצמנו?

https://plantkingdom.co.il/wp-content/uploads/2019/01/top-view-1248949_1280.jpg

אבקת עשב חיטה

אבקת עשב חיטה קנויה מתאפיינת במגוון רחב של יתרונות, שהעיקרי בהם הוא הריכוז הגבוה של יתרונות לעשב החיטה בכמות קטנה יחסית. במקום לקום כל יום מוקדם רק בשביל להכין מיץ עשב חיטה במיוחד, האבקה מכילה כמות גדולה של חומצות אמינו, אנטי אוקסידנטים ומינרלים בכמות מצומצמת יחסית. ניתן לקחת אותה לעבודה ולכל מקום אחר.

מסחטת עשב חיטה

מסחטת עשב חיטה, שלא כמו האופציות האחרות, מציעה יתרון משמעותי וחד משמעי: הטריות. שלא כמו אבקות ותוספים אחרים, מיץ עשב חיטה טרי כולל את כל הוויטמינים החיוניים והמינרלים המשמרים את פעילותו של עשב החיטה בגוף. ההבדל הוא כה משמעותי עד כי מובטח לכם שהוא יורגש פיזית.

הבריאות בידיים שלכם

ההחלטה הסופית היא בידיים שלכם. כך או כך, שתיית מיץ עשב חיטה משפרת את בריאות הגוף, את תחושת החיוניות, את מצב הרוח  ואת איכות החיים באופן משמעותי. בפעם הבאה שתרגישו קצת מדוכדכים או עייפים, שלוק של מיץ עשב חיטה ואתם מסודרים!

About שייבה רזניק

שייבה אוהב לכתוב על אוכל וקניות.

View all posts by שייבה רזניק →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Captcha loading...