מדריך לכתיבת תוכן לאתר

לאחר בניה ועיצוב הבלוג, כל שנשאר לכם הוא למלאו בתוכן אינפורמטיבי ומעניין עבור הגולשים. כמובן שלפני שלב ההקמה כבר בחרתם את הנושא בו תרצו שהבלוג יעסוק, לכן עכשיו מגיע שלב בחירת מילות המפתח. אז הינה מדריך מקוצר על איך כותבים ומה מכניסים לבלוג

בחירת מילות מפתח

בחירת מילות מפתח הוא החלק החשוב ביותר ביצירת התוכן שלכם.
הוא בעצם אומר מה אנשים יחפשו בגוגל או במנוע חיפוש אחר כדי להגיע לאתר שלכם.
מכיוון שיש תחרות רבה ברשת למילות מפתח העיקריות, חשוב שתבחרו מילות מפתח ארוכות יותר שגם מקבלות חיפושים בגוגל אך עם פחות תחרות. כך יהיה לאתר שלכם סיכוי רב להתברג גבוה יותר במנוע החיפוש והסיכוי הגבוה יותר שלכם לקבל מבקרים רבים יותר לאתר.

אם תבחרו לדוגמא במילת המפתח "בניית אתר חינם" אז כמובן שתמצאו תחרות קשה אל מול אלפי ועשרות אלפי אתרים אחרים בישראל שלבטח יהיה לכם קשה להתחרות בהם בחודשים הראשונים של הקמת הבלוג. אבל אם תבחרו מילת מפתח כמו "פתיחת בלוגים בבלוגר" או "ממשק בניית אתרי וורדפרס" סביר להניח שתוכלו להתברג גבוה יותר במהירות לחיפושים אלה.

שלב מילוי התוכן

רשמו לכם את כל מילות המפתח שתרצו לקדם בהם את האתר שלכם (רצוי שיהיו בנושאים קרובים אחד לשני ובתחום בו עוסק האתר). כתבו מאמר לכל מילת מפתח, כאשר מילת המפתח מופיע בכותרת המאמר כחלק מהכותרת… לדוגמא מאמר הנקרא "בניית אתר וורדפרס – ממשק ידידותי ונוח למשתמש".
כתבו מאמרים בעלי כמה פסקאות והשתדלו לכלול במאמר את מילות המפתח שלכם, בעיקר את זו המופיעה בכותרת שאותה תרצו לקדם הכי הרבה במאמר זה.

ריבוי מילות מפתח מאותו סוג במאמר אחד עלולות לעשות את הפעולה ההפוכה ולצבור נקודות רעות ברובוט של גוגל ובמקום להעלות אתכם בדירוג, אתם תמצאו עצמכם בארגז החול של תוצאות החיפוש…
הכמות המומלצת להופעה של אותה מילת מפתח במאמר אחד כיום היא 3-5 פעמים.

קישור בין מאמר למאמר

לאחר כתיבה והעלאת התוכן, רצוי שלמבקרים תהינה האפשרות לנווט את עצמם בין דפי האתר ולהיחשף לכל המאמרים שלכם. לכן ההמלצה שלנו היא לשים קישור במילות המפתח האחרות המושתלות במאמר לדף אחר באתר בו הועלה המאמר מאותה מילת המפתח… לדוגמה אם יש לכם מאמר בנושא "בלוגר" אז בכל פעם שמופיעה המילה הזו במאמרים שלכם, תקשרו אותה לאותו דף באתר שבו הועלה המאמר על בלוגר.
בנוסף תמיד טוב לשים קישורים לכל הדפים באתר דרך מפת אתר או תפריט קישורים באחד התפריטים הצדדיים או התחתונים באתר.
 


3,219 views