בניית אתרים לעסקים בחינם

יהיו כאלה שיגידו שמספיק שיש לעסק אתר אינטרנט. אחרים יסתפקו במיוחד בתקופה האחרונה בפתיחת עמוד פייסבוק. רק בעלי עסקים שמבינים עניין או כאלה שקיבלו ייעוץ טוב מבינים את היתרונות של כמה שיותר אמצעים לחשיפת העסק. לעסקים אלה יהיה להם גם אתר, גם פייסבוק ובמיוחד גם בלוג ואולי עוד כמה דברים נוספים שקיימים ברשת.

מדוע כדאי שכל עסק יהיה לו גם בלוג

בלוגים מקצועיים ואיכותיים יכולים לעזור מאוד לבעלי עסקים. הבלוג הוא כמו הפנים של העסק שלך באינטרנט. הוא כלי שימושי לבניית מוניטין העסק ומוצריו. באתר מסוג זה יציג בעל העסק פרטים בנושא בו עוסק העסק , יציג לגולשים את יתרונות מוצרי העסק והשימוש בהם, יאפשר יצירת קשר בין הגולשים לבעלי העסק ואף לשמור את הגולשים קרוב לחזה כדי להפוך אותם בעתיד ללקוחות.

יתרונות בניהול בלוג אישי

בעלי עסקים לא צריכים לחשוב שמדובר על ניהול פרוייקטים ברמה הכי גבוהה. הם יכולים ליהנות מיתרונות מהקמה וניהול שוטף של בלוג עבור העסק. ממשקי הניהול פשוטים לשימוש ללא צורך בידע מוקדם או ניסיון בבניית אתרים. בניית אתרים בחינם מעמידה בפניך ממשקי ניהול נוחים ויעילים וקלים לשימוש. לדוגמא מערכת בלוגר של גוגל הינה ממשק עבודה פשוט ונוח לשימוש, אפשר דרכו להעלות מאמרים, לעצב את הבלוג, להוסיף פרסומות ותפריטים ואף מלא באפשרויות נוספות למנהלי הבלוגים.

אפשרות אחרת היא בניית אתר וורדפרס. וורדפרס הינה מערכת קצת יותר מסובכת לשימוש מבלוגר אך בתוך כמה ימים מתרגלים לעבודה בה וגם שם פאנל העבודה הוא ידידותי ונוח למשתמש.
מעבר לקלות שבהקמה וניהול בלוג, הוא גם יכול לשמש עבורכם לצורך יצירה ושמירה על קשר עם הלקוחות שלכם, מקור פרסום להצגה ומכירת המוצרים שלכם ושימוש לצורך בניית מוניטין שלכם או של העסק שלכם.

קשר אישי עם הגולשים

חשוב לשמור את הלקוחות קרובים אליך, ליצור איתם קשר אישי ולבנות אמון בין העסק לבין לקוחותיו. זה א' ב' של כל בעל עסק היום. חוק "שימור המבקרים" חל כאן בצורה מודגשת וברורה בעיקר לאלה היוצאים לאור דרך אתר אינטרנט. הקשר היחידי שלכם עם המבקרים (הלקוחות) הוא דרך האתר ולכן באתר חייבת להיות אפשרות ליצירת קשר עם בעלי העסק: דף יצירת קשר, מייל, טלפון, פקס וכו'…
בניית קשר אישי ואמון אצל הגולשים יניב לעסק שלך הכנסות רבות, בין אם ממכירת מוצרים ובין אם מפרסומות או שירות אחר שהעסק מציע.
אף אחד לא ישקיע מזמנו או מכספו במשהו שהוא לא מאמין ובטוח בו.

במידה ולא תשמרו על קשר קרוב עם לקוחותיכם, אל תתפלאו אם ההכנסות שלכם יהפכו להוצאות.
ה"חתול בשק" כבר יהפוך לנמר ואתם תמשיכו לעמוד במקום.

בניית אתרי וורדפרס

בניית אתר וורדפרס היא הדרך השימושית והיעילה ביותר כיום לפתיחת בלוג או אתר עבור העסק שלכם. דרכו תוכלו לבנות אתר מקצועי להפליא שכאמור עיצוב וצורת האתר כבר עושה חצי מעבודת המכירה של המוצרים המוצגים באתר. מבקר שיכנס לאתר שיהיה לו "נוח" להיות בו ולהביט בו ובתוכן שלו, יכנס למצב הקריאה של הכותרת והפסקאות הראשונות בראש הדף, דבר שאתם מאוד רוצים כדי להבטיח את העניין שלו במוצר. הפנים של העסק מוצגות דרך אתרכם והיא יוצרת משמעות חדשה לחשיבות עיצוב וסידור האתר.
 


3,279 views