הבלוג שלי על פעילות גופנית

על צעידת רעננה להגברת המודעות לסרטן השד

על צעידת רעננה להגברת המודעות לסרטן השד

בשישי האחרון תושבי רעננה הגבירו את המודעות האישית לסרטן השד ע"י יוזמה מבורכת של עמותת תשקופת שבמסגרתה נערכה צעדת 4 ק"מ שנקודת המפגש הייתה פארק רעננה. גם אני והחברים שלי בנו לתרום ולהשתתף בצעדה הנהדרת שלוותה סביב הפנינג מוזיקלי, הרצאות ודוכנים.
צעדת רעננה הייתה על שם מינדי גרינברג ודיאן טרגין ז"ל, תושבות רעננה, שמתו מהמחלה. תושבי רעננה לא נשאר אדישים לאחר סבלן של שתי הנשים והחליטו ליזום צעידה לזכרן.

מניסיוני האישי ומהשתתפותי בהפנינג ובצעידה הייתה אווירה שמחה שאליה הגיעו רבים מתושבי רעננה ושמחו להשתתף וליטול חלק באירוע. האירוע החל בקבלת פנים חמימה של מתנדבי תשקופת בפארק רעננה, עם השתתפות בהגרלה, עם פתיחה וכמה מילים של מארגני האירוע ועם עידוד מעורר השראה של המתנדבים לאורך ועד סיומה של הצעידה.

בהמשך הייתה צעידה של 4 ק"מ מסביב לפארק רעננה שאת רובה עשיתי לצידו של ראש העיר רעננה נחום חופרי שממנו הבנתי את רצונו העז בעזרה למען הקהילה ולמען המודעות במלחמת הסרטן.

הודות לשרון אוגוסט דלפן הוקם סניף של עמותת תשקופת בעיר רעננה.
'תשקופת', הוא מוסד ללא כוונת רוח, אשר מציע מגוון תוכניות, סדנאות ושירותים המעניקים תמיכה והנחייה בתהליך התמודדות במצבים של מחלות קשות ואובדן לצורך צמיחה, התפתחות ומצוי החיים. בנוסף, תשקופת מקיימת סדנאות ותוכניות המיועדות לבעלי מקצוע, כגון רופאים, אחיות, תומכים רוחניים ורבנים. סדנאות אילו מעניקות כלים להתמודדות עם הרגשות והלבטים הקשים שחווים החולים ובני משפחותיהם.

אני וחברים שלי החלטנו שגם אנו רוצים להבין את ההתמודדות במחלת הסרטן ולתרום מחלקנו ולכן הגענו לצעידה ושם פגשנו מספר אנשים נחמדים שבהמשך הדרך עוד נסייע ונתרום את חלקנו בשיתוף פעולה עימם.

כשוחרי בריאות וכושר ידוע לנו כי היעדר פעילות גופנית תופס חלק גדול מהסיכון לפתח את מחלת הסרטן ולכן חשוב לנו לסייע ולספק עזרה בנושאי הבריאות והכושר הגופני השונים.
אני רוצה להודות לעמותת תשקופת על האירוח ועל החוויה, לכל מתנדבי העמותה ולראש העיר מר חופרי שלא פסח על האירוע.