הבלוג שלי על פעילות גופנית

איך חוזרות לגזרה

איך חוזרות לגזרה

יכול להיות שאת אחרי לידה, אחרי צבא או סתם לא עסקת בפעילות גופנית מאז שעורי הספורט בבית הספר. זה הזמן לחזור לגזרה! יש תוכנית אימון המתאימה במיוחד לנשים המעוניינות לרדת במשקל תוך כדי חיזוק, הארכה ועיצוב הגוף. את תכנית האימון מלווה מדריך כושר מוסמך שדואג להתאים לך את התרגילים המתאימים בכל דקה לאורך האימון. בתכנית אימון זו אנו מתמקדים באזורים הבעייתיים החל מחיזוק שרירי הבטן, הישבן, הגב, רצפת האגן, הידיים והירכיים. מספר המתאמנים אצלנו בשיעור הוא 5 בלבד, דבר אשר אינו מקובל בשום מקום, כך למעשה אנו מספקים את הביקורת באימון הצמודה ואת התוצאות.

עושים שינוי ב-12 שבועות!
מטרתנו האישית היא במהלך האימון היא לדרבן ולדחוף אותך מתרגיל לתרגיל, מתחנה לתחנה באימון ממוקד המתרכז במטרותייך האישיות וללא כל בזבוז של זמן יקר.

התוכנית כוללת:

– 3 אימוני כושר בקבוצות קטנות של עד 5 נשים בשבוע!

– תפריט תזונה מותאם אישית (בהתאם לסדר יומך והעדפותייך האישיות).

– מדידת אחוזי שומן, היקפים ומשקל מידי שבוע

– הצבת יעדים ומטרות שבועיות עם יעדים ברורים לאורך כל הדרך.

איך זה מתבצע?
בדיוק לקראת הקיץ בנינו חבילת אימונים ייחודית ל-12 שבועות שתחולל אצלך את המהפך. רגע לפני שאת מחליטה להכניס את עצמך לתוך הפרויקט האישי תוכלי לבצע אימון בודד, חד פעמי בעלות של 80 ש"ח שבו גם נמדוד את אחוזי השומן, היקפים והמשקל ונבצע אימון בהתאם למטרתך האישית. לאחר אימון הניסיון תוכלי להחליט במה לבחור. הבחירה בידיים שלך.