הבלוג שלי על פעילות גופנית

איך להפוך את הפעילות הגופנית מסבל להנאה

איך להפוך את הפעילות הגופנית מסבל להנאה

טכניקה אישית בתפיסה של אישה לאחר שרזתה 18 ק"ג והפכה עבורה את הפעילות הגופנית מסבל להנאה כדרך חיים. מישהי שפגשתי אתמול אמרה לי שיש לה דרך ייחודית לירידה ושמירה על המשקל. היא אמרה שירדה 18 ק"ג ואני מיד שאלתי: איך עשית זאת? היא ענתה מיד באמצעות ספורט ותזונה אבל בדרך קצת שונה. שאלתי: למה את מתכוונת בדרך קצת שונה?הדרך שלה הייתה בשינוי התפיסה והמחשבה האישית בנוגע לכל תהליך הדיאטה. היא בדקה כמה זמן לוקח לה ליהנות ממאכל אהוב ושמן במיוחד כדוגמת עוגת שוקולד והיא הגיעה למסקנה שמשך זמן ההנאה היה לא יותר מ-2 דקות, ואז היא שאלה את עצמה שאלה: כמה זמן אני סובלת מייסורי מצפון בעקבות העוגה שאכלתי? התשובה שלה הייתה לא פחות ולא יותר: במשך כל היום!

האם 2 דקות של הנאה שווים ייסורי מצפון של 24 שעות? כאן היא החליטה להתחיל ולבצע פעילות גופנית למשך שעה 3 פעמים בשבוע. לדבריה היא לא נהנתה במיוחד באימונים ומבחינתה זה אפילו היה סבל, אבל אז היא שאלה את עצמה שאלה נוספת: כמה זמן אני מרגישה טוב עם עצמי ומאושרת לאחר שעת "הסבל" (הפעילות הגופנית)?מסתבר שכאן ההרגשה המרוממת נשארה אצלה כל היום, ובעקבות שלושת האימונים השבועיים היא הרגישה עם עצמה מצוין במשך כל השבוע. כך למעשה היא הצליחה להוריד כ-18 ק"ג והיא מצליחה לשמור על זה עד היום. המניע שלה לא היה לרדת 18 ק"ג אלה להרגיש טוב עם עצמה במשך כל היום וכל השבוע וזה מה שהוביל אותה גם להשיל סכום לא מבוטל של קילוגרמים מיותרים.

כולנו כבר יודעים את תרומתה של הפעילות הגופנית בהיבט המנטאלי והפיזי אך כאן אנחנו יכולים לראות שירידה במשקל יכולה להתרחש אך ורק אם אנחנו משנים את התפיסה שלנו
בשילוב של ביצוע של פעילות גופנית וכמובן תזונה נכונה.
היום היא כבר נהנית מהפעילות הרבה יותר מבעבר ואפילו מכורה אליה במידה מסוימת (18 ק"ג פחות+מחמאות=איך לא!)

תהליך הירידה שלה במשקל התרחש בשינוי דפוסי החשיבה וההתנהגות, טכניקה שמשמרת את ההצלחה לאורך זמן.

ברגע שתציבו לעצמכם מטרה נעלה ותשתמשו בה כאבן דרך מרכזית וזו לא חייבת להיות רק הירידה במשקל אלה כל מטרה אחרת שתגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם, ההצלחה בתהליך היא רק עניין של זמן.