ערים בסרי לנקה

כשאמרתי לרוב האנשים שהלכתי לסרי לנקה לירח הדבש שלנו, התגובה של רוב האנשים הייתה או "איפה זה?" או "למה?" בטח, זה לא היעד האופייני לירח הדבש שלכם כמו בורה בורה או אירופה, ובכל ההגינות, ידעתי מעט מאוד על מדינה קטנה באי באוקיינוס ההודי לפני שתיכננו את הטיול הזה. אבל, לסרי לנקה נראה שיש את כל זה: חופים טרופיים, חיות בר מדהים, חורבות עתיקות, כפרי ירוק שופע, תרבות עשירה והיסטוריה, לא יותר מדי תיירותי, או, אורז וקארי, מתנגדי ביצים, פירות טרופיים תה, תה ועוד תה! כפי שאתם יכולים לדמיין, לחקור את המטבח סרילנקה הייתה סיבה גדולה גם בשבילנו. עכשיו שחזרנו, אני לא יכול להפסיק להתנהג בצורה מטורפת על המדינה שהתאהבנו בה ומצאנו את עצמי משכנע באופן פעיל את כל חבריי ומשפחתי ללכת לסרי לנקה לחופשה הבאה שלהם. הטיול שלנו היה שבועיים, וזה מספיק זמן כדי לראות את רוב רוב המדינה. היום, אני חולק את הנקודות העיקריות שלי מקולומבו, בירת סרי לנקה ובגאלה, מבצר הולנדי ישן שהשתמר בדרום סרי לנקה.

קולומבו

בירתה של סרילנקה שווה יום או יומיים לקראת היכרות מצוינת עם מזון והיסטוריה של סרי לנקה. בילינו יום וחצי בדרך החוצה והחוצה מהארץ מאז שדה התעופה הוא. נשארנו במרכז העיר במלון טירת טינטאגל, בית יפה ההיסטורי הישן בסגנון קולוניאלי נבנה בשנות השלושים שהיו בעבר ביתם של כמה ראשי ממשלה עד שהוא הוסב למלון. חקרנו קצת את העיר קדחתני ברגל, אבל עם התנועה והחום, אני ממליץ ללכת על ידי טוק טוק! אחד מהמאכלים האהובים עלינו בטיול היה ראש הדג בקארי בUpalis. בלילה האחרון שלנו בסרי לנקה, אנו מתפנקות בתוך סרי לנקה סרטנים צ'ילי במשרד הסרטן — חובה עבור כמעט כל המבקרים!

גאלה

במבצר ההולנדי הישן הזה יש אדריכלות קולוניאלית משומרת להפליא המשקפת שילוב של שלטון פורטוגזי, הולנדי ובריטי בסרי לנקה. חזיתות הבניין שחוקים ב המבצר הבוץ עם אופי. מלון פורט באזאר, המלון שנשאר בגאלה היה אחד האהובים עלינו. זה היה בית סוחר ישן מהמאה ה -17 שהומר למלון. המבצר עצמו קטן מאוד, אבל יש טיולים נהדרים בחוף הים שאתם יכולים לקחת מגאלה, ומחוץ למלון תוכלו לטייל בשוק הפירות והדגים. בילינו את הימים שלנו הליכה סביב מבצר גאלה, צפייה בלווייתנים (ראינו כמה לווייתנים כחולים ותרמילים של דולפין!), ביקור בפרויקטים שימור צב ולחקור את החופים היפים דקלים כמו אונוואטונה וWijaya ביץ '. לתפוס arrack (קוקוס משקאות) קוקטייל על המרפסת של מלון Amangalla וליהנות מזון טרי, צבעוני ובריא סרי לנקה במטבח של !