מה עושים בסרי לנקה

המלון מציע הרבה מיליוני תיירים המבקרים בארץ האי במשך כל שנה, בזכות נירוונה לחובבי החוף. אחד או שבועיים הם בהחלט לא מספיק כדי לראות את המדינה כולה, אבל מספיק כדי לקבל את התחושה האמיתית של המדינה.

התחילו את המסע מהבירה הסואנת של סרי לנקה, ואחריהם קאנדי, נובארה אליה והחוף הדרומי בהתאמה.

קולומבו: הבירה והעיר הגדולה ביותר של סרי לנקה, קולומבו, היא כנראה המקום היחיד במדינה שיש לו את ההמולה של עיר גדולה כמו ניו יורק או מומבאי.

טיילו בחפציו העתיקים של התקופה הקולוניאלית במוזיאון הלאומי, טיילו בפארק Viharamahadevi ונשוטט דרך מבוכי שוק Pettah. בערבים, נסו לאכול כמה מסעדות פירות ים בחוף הר. לביניה, אחד הפרברים הנינוחים ביותר בעיר.

קאנדי: הנסיעה ברכבת מקולומבו לקאנדי דרך הרמה המרכזית היא מרהיבה, והיא תהיה גולת השיא העיקרית של כל הטיול. בקרו במקדש של שריד השן המקודשת, אגם קאנדי ובית הקברות הבריטי גאריסון בקאנדי.

מקדש הרוק המלכותי בדמבולה, שנמצא במרחק של 2 שעות נסיעה מקאנדי, יחזיר אתכם במשך מאות שנים בזמן עם מנזרים המערה ואליליו של בודהה. מאוחר יותר, לקבל הצצה לאדריכלות העתיקה ב סיגירייה, אתר מורשת עולמית של אונסק ו כנראה הדרמטי ביותר במדינה הכוללת מבצר סלע להגדיר באופן בוטה על רקע ירוק שופע.

נובארה אליה: נובארה אליה היא בירת התה של סרי לנקה. תוכלו למצוא בקלות חדרים להירגע במפעל תה ריטנס אהונגלה. הזמינו ספארי בפארק הלאומי יאלה; אם אתה בר מזל, אתה יכול לזהות כמה פילים ונמרים!
החוף הדרומי: החוף הדרומי מנוקד כמה מן החופים הטובים ביותר בדרום אסיה. להיות זה טנגלה, Mirissa או אונוואטונה, הם מפלט שלווה מושלם. לבסוף, תבלו יום או יומיים בגאלה וסעו בטרמפ הממריץ לאורך האוקיינוס ההודי מגאלה ועד קולומבו.

הוריי נסעו לטיול של חודש לסרי לנקה ולאיים המלדיביים לפני שלושה חודשים. למרבה הצער, הם איבדו את המזוודות. שלהם עם הגעתם לשדה התעופה קולומבו הם היו מאוד מתוחים וכמעט החליטו לבטל את נסיעתם. הודות לתוכנית ביטוח הנסיעות של ICICI לומברד שטיפלה באובדן המטען ואיפשרה להם להמשיך בנסיעתם.

לפני כמה חודשים, היה לי סדנה. בקולומבו במשך שבוע אני מחפש תוכנית ביטוח לנסיעות במחיר נוח וחבר שלי הציע ICICI לומברד. . קניתי את התוכנית שלהם למרבה המזל, שום דבר רע לא קרה בנסיעה, אבל ההליך כולו של קבלת המדיניות היה פשוט המחירים שלהם היו פשוט הטובים ביותר.