אוכל ובילויים בסרי לנקה

ללא קשר למטרה עצמה, הסלע סיגירייה אינו מאכזב אף אחד. סלע זה יש אנרגיה מיוחדת, בזמן שאתה מטפס זה מרגיש כאילו אתה מקבל אפילו יותר כוח ואולי זה אוכל ובילויים בסרי לנקה הסוד שאנשים מכל הגילאים מילדים לזקנים להגיע לפסגה. הלכנו למעלה ולמטה בגשם כך שהגלויה הייתה די נמוכה, אבל שמעתי שבימים בהירים אפשר לראות את האוקיינוס. לפני הטיפוס אני צרך 250 גרם של זרעי חמניות. כשפתחנו את חבילת הקפיצה והקופים שהיו בקרבתו, הוא שמע את השקית והוא רצה זרעים, אבל לא הייתה שום דרך לאכול אותם כי הוא לא היה ציפור, במקום לעשות רעש מוזר על ידי הצגת חוסר הסיפוק שלו.

מהכניסה הראשית אל הסלע, הגנים והעלייה מתחילים בצדו המערבי, המוביל אותנו להבליט בסלע, שבו תוכלו להתפעל אוכל ובילויים בסרי לנקה מציורי הקיר השמורים להפליא, המצוירים מהמאה החמישית ומייצגים את הדמויות הבולטות של הבודהיזם טנטרי. ציורי הקיר נשמרים ומצולמים בפלאש אסור שלא לפגוע בציורים. מציורי הקיר מורדים על גרם מדרגות ספירלי ומטפסים שוב על דרך אחרת אל "קיר המראה" המלוטש על ידי מעבר השנים ואשר הישן ציין את רעיונותיהם, סוג כלשהו של גרפיטי עתיק.

כתבים אלה הם יקרי ערך משום שהוא מראה את האבולוציה של השפה הציילוני והרוח האומנותית. לאחר מכן היא מטפסת מתחת לשפת ההר ומגיעה לפלטפורמה רחבה יותר שבה הטיפוס האחרון מתחיל למעלה.
בבסיס של ארכיאולוגים הפלטפורמה גילו את כפות הידיים של אריה ענק שנחפר בסלע, השאר שנשחקו עם מזג האוויר.
המשמעות היא כי האריה מזכיר לאדוק כי האמיתות המדוברות על ידי הבודהא חזקות כמו השאגה של אריה. הפסגה בגובה 370 מ' יש משטח שטוח של 1.6 על איזה עקבות של קירות המנזר והאגם המלאכותי שנוצר לשימור המים נראים.
חשוב יותר הוא השתיקה. והאנרגיה של המקום כאן אני מדדתי 200% מועילות, הגבוה ביותר עד כה.
כמה רגעים של דממה ולרדת בחוסר זהירות בין של הגשם אל "מערת קוברה" ואז למכונית.
בדרך חזרה שירתתי תירס מבושל שנמכר על שפת הכביש וקניתי בננות ומנגו ישירות מן היצרנים. על הוכנס הגענו היטב בבית אורח הנה ההפתעה בבוקר ארזתי את השקיות והשארתי אותם בחדר, את המעקב להסכם כדי להעביר אותם לחדר טוב יותר, אבל הם שכחו מהתנועה הזאת ונתנו את החדר לתיירים אחרים בצורה כה ברורה, שהתעסקו עם הבעלים של אוכל ובילויים בסרי לנקה מועברים עם מזוודות. שני רחובות מכאן כאן החדר היה צנוע יותר, לא היו מים חמים וחדר האמבטיה היה זורם מים מתחת לאמבטיה, אבל למי אכפת אחרי העייפות של היום, אתה מצייר פה של ברנדי הביא מרומניה כתרופה ואתה שמח שיש לך מקום לשים את הראש. כל הלילה ירד גשם, ולא יכולנו לנוח בגלל הרעש שהמים יצרו בביבים. בעל האכסניה הסביר למה לא היו לו מים חמים: קופים. . הם שברו את מפעל השמש על הגג חוץ מזה, בכל מקום בקאנדי ראינו את החבורה של הקופים על הבתים, הולכים על חוטי החשמל של זרם חשמלי (מבודדים) או על הגדרות. המקומיים מתלוננים על הנזק שנגרם. אבל הם לא יכולים לעשות כלום

כי ההתקפות הן ספונטניות ומהירות קופים נכנסים לבתים. וגונבים אוכל בגדים לייבוש הם משיכה מיוחדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *