פנג שוי ככלי ארכיטקטוני

פנג שוי, כלי ארכיטקטוני לעיצוב הבית כבר בשלבי בנייתו איכות החיים במבנה ומידת התאמתו לדייריו קשורה במידה רבה עם מיקומו, כיווניו ודרכי הגישה אליו עם אופן החלוקה והעיצוב של המרחב הפנימי פאנג שווי – גישה אדריכלית עתיקת יומין זיהוי האיכויות האנרגטיות הייחודית למבנה עוד בטרם בנייתו מיצוי מירבי של פוטנציאל הקרקע והכיוונים בבית המתוכנן

ייעוץ לתכנון נכון של המבנה לפי קריאה אסטרולוגית של מפות הלידה של הדיירים והתייחסות לתנאי השטח והסביבה, מפות ונוסחאות. הנחיות לחלוקה נכונה של המבנה – בחירת מיקום מתאים לדלת הכניסה, חדר המשפחה וחדרי השינה.
מיקום המדרגות, חדר עבודה, מרתף, חדרי רחצה ושירותים, כמו גם קביעת מועד מתאים לתחילת הבניה – כל אלה יחד, מטרתם למקסם את הפוטנציאל של הבית ולהתאימו למתגוררים בו.

ייעוץ פנג שואי – לשדרוג העסק הקיים בחינת הפוטנציאל האנרגטי הייחודי של המבנה המלצה על מיקומים אופטימלים של העובדים שימוש נכון בצבעים ובחמרים, מיקומי הריהוט, תאורה ניתוח מפות הלידהומתן המלצות אישיות לבכירים בעסק.
לפני פתיחה של עסק חדש בחינת הפוטנציאל העסקי תכנון וחלוקה נכונה של מבנה העסק זיהוי האזורים למיקום העובדים והפונקציות השונות בעסק המלצות לבחירת ריהוט, תאורה, תמונות ושימוש נכון בצבעים ובחמרים יישום נוסחאות פנג שואי לפתיחת אפיקים חדשים ייעוץ עסקי (בשילוב ניתוח המפה האישית) לבחירת שותפים לתיזמון נכון לפתיחת העסק, לחתימה על הסכמים ועיסקאות.