מאלה – 'Male, בירת המלדיבים

היות והמלדיבים היא קבוצה של אטולים אשר תושביהם מוסלמים מזה מאות שנים, באי קיימים מספר מסגדים היסטוריים אשר נבנו מחומרים מקומיים (אלמוגים בין היתר) לפני מאות שנים. הכי מפורסמים שבמסגדי האי הם מסגד יום שישי הגדול (Grand Friday Mosque ) שהוא הגדול באי ומסגד הוקורו מיסקי (Hukuru Miskiiy ) שהוא הוותיק ביותר.
המוזיאון הלאומי של המלדיבים הוא אחת האטרקציות המעניינות ביותר לתיירים המחפשים משהו אחר חוץ מים ושמש. המוזיאון הממוקם בפארק הסולטאן, שימש בעבר כאחד מבנייני ארמון הסולטאן. במוזיאון תמצאו בין היתר מספר רב של פריטים אשר שימשו את השליטים השונים בתקופת הסולטאנים. בנוסף לפריטיהם של השליטים, המוזיאון מציג לראווה בגדים, בדים, מסמכים ואביזרים שונים מהתקופה הקדם-איסלמית של המלדיבים (נשק, חפצים אנתרופולוגיים…).
שוק הדגים של מאלה הוא השוק המרכזי של קבוצת האיים. להסתובב בשוק וצפות ברוכלים מתמקחים וסוחרים ביניהם כמו גם שלל הצבעים של השוק הופכים את הביקור בו לחוויה ייחודית. באם בא לכם החשק לדוג בעקבות הביקור בשוק, מומלץ לצאת בשעות הערב. גם אם לא עלה דבר בחכתכם, מסע הדיג עצמו מהווה חוויה לכל דבר. קיימת אופציה לצאת בסירה לדוג במהלך הבוקר או שעות היום, אך צריך לתאם זאת מראש עם קונסיירג' המלון או הסקיפר של הסירה עצמה.