1800-800-800 רחוב הראשי, 25, עיר הגדולה, ישראל

מכונת קפה חצי אוטומטית

מכונת קפה חצי אוטומטית הם בין הסוגים הנפוצים ביותר, באמצעות משאבת אינפוזיה חשמלי מופעל, נעצר על-ידי המשתמש באופן ידני. הם אפילו פשוטה מאוד לשימוש, אך היא עדיין דורשת התערבות של המשתמש ידנית.
כזה מכונת קפה יש עיקרון מאוד פשוט של תפקוד. קודם כל, מכונת קפה מומלצת בדוק את רמת המים במיכל וודא כי היא מספקת הנפח של אספרסו שבכוונתך. להסיר את הידית מסנן, לשים כמות מדודה של קפה בתוך ה-pin מסנן ולאחר מכן הקש.
מקם את המסנן שוב, לשים את גביע או גביע שממנו אתה רוצה לשרת את מכונת קתחת המסנן ולאחר מכן לחץ על לחצן כדי להכין את המשקה. המתן עד מכונת קפה מומלצת לשתות מספיק שהצטברו בתוך המיכל, ולאחר מכן לחץ שוב על הלחצן כדי לכבות את המכשיר.
בדרך זו, מכונת קפה חצי אוטומטי יאפשר לך לגרום לעצמך משקה זה אפילו יותר טוב לזה שנמצא בכל בית קפה באזור שלך, במיוחד אם אתה יודע שאתה יכול להכין אותו בדיוק כפי שאתה רוצה את זה.
זה יתרון להשתמש בו בקלות רבה, אתה רק צריך קצת להתאמן כדי לקבל אספרסו של איכות. הוא מציע גם גמישות מיוחדת על מנת להתאים את הטעם של המשקה העדפותיך. באפשרותך לבחור עד כמה יש לשנות את השעועית או איזה כמות של קפה לשימוש עבור כמות מסוימת של מים.
כמו כן, רבים מן הדגמים החדשים הם מעט מאוד מגושם וזה יכול להיות יתרון עבור אנשים המעוניינים להשתמש מכשירי חשמל ביתיים הקומפקטי ביותר כדי לחסוך שטח מטבח קטן.