עיצוב החתונה או איך לא לשכוח דברים חשובים

כדי להיות בטוח שאתה לגמרי להפתיע את כל ההזמנות לחתונה על המצלמה, אבל גם כדי להפוך אותם הפתעה, אתה יכול לרכוש מצלמה חד פעמית לשבת על כל שולחן. היא תופסת עם רצועת הכלים טקסט הודות לנוכחות של האורחים, ואתה מבקש מהם לצלם עמיתים שלהם, חברים או מה נראה מעניין במהלך החתונה, וכשהם עוזבים לשבת את המצלמות על נשיאות הכלות. בדרך זו, לאחר פיתוח אתה בוודאי יש כמה תמונות עבור כל אורח, אשר אתה יכול באופן אישי, או לשלוח על ידי .

זה יהיה נחמד לחתנים להצטלם יחד עם כל אורח. כדי להבטיח שאתה לא תפיל מישהו, אנו ממליצים לך לבחור או לקחת תמונות בכניסה של כל אורח, או בעזיבתו של כל אורח, או בזמן העוגה היא נפרדת, באמצעות סיור באולם כדי להקפיץ את השמפניה וללכוד את התמונות.

אם לא תתקשר לרשימות הנישואין כדי לקבל מתנות מקרובי משפחה וחברים, ויהיה עליך לספור את הכסף שאתה מקבל בבוקר כדי לשלם עבור המסעדה או שירותים אחרים, כדי לרשום כל מעטפה את השמות של אלה שנתנו לך אותו ואת כמות . הוא מוצא את זה בפנים אחרת, אתה מסתכן בכך שבגלל העייפות שלך אינך זוכר כמה קיבלתם זה מזה, ולעולם אין לדעת מתי מידע זה יהיה שימושי.

אהבה היפה, רצועות עם תשוקה לצבע, זר של אושר עם ניחוח של פרחים צבעוניים – כך נוכל לתאר את עצמנו, צוות האירועים המקורי.

איננו מבטיחים הבטחות ללא כיסוי, אך אנו ערבים שבכל אירוע שנוצר, נמצא חלק מהנשמה שלנו.

כל מה שאתה צריך לאירועים מיוחדים בחיים שלך! קישוט של הסיפור, צילום וידאו, שירותים והסדרים מיוחדים, ממתק בר, ממתקים תוצרת בית וייעוץ אישית!

האירוע שלך יהיה מותאם אישית עד הפרטים הקטנים ביותר ואת המקצועיות והתשוקה שאנו נותנים הוכחה יעזור לך להשיג אירוע מושלם. אנו מגיעים לתמיכה שלך עם מגוון רחב של שירותים ומוצרים: קישוטים מקומיים, סידורי פרחים, נרות, זרי,אביזרים, הזמנות, בלונים, סאונד, צילום-וידאו, איפור, וכו '.