ימים מיוחדים בחופים של סרי לנקה

לא הגענו יותר מדי ללינה חופים של סרי לנקה אנחנו הולכים לשכוח מהחשבונות ולהכניס את הראש שלנו למקום הבא, אבל הפעם אני ממוטב. מה שאומר שאנחנו מתפעלים מכל החוף. המערבי של להגיע לחוף הבודד
אין חוף בכביש, רק מלונות על מלונות עם הפונה לים. אנחנו חולים במקום תלול והגבלת הצפות. כשנגיע לבסוף, אנחנו בעיצומו של כיף, באזור היפי יותר, אבל מלאים באירופאים מתמקדים בתקציב.

משני צדי הכביש, הבניינים נוהרים חופים של סרי לנקה אחד לשני, מסעדה רוסית ליד "חנות הצלילה", ליד ביסטרו טאפאס, ליד הבוטיק שמוכר הכל ומשכיר קטנועים, וכן הלאה. מקומות עם לראות נראה התפצלו הרבה, אז מי שתפס אותו משתמש בו עד הסוף. אנחנו בודקים באכסניה נחמדה שהרחיקה את החדר מהרחוב כדי לארגן בית קפה, ובבית הקפה הוא שמר מקום למשרד בסוכנות נסיעות.
במטוס שתיים מהכביש הראשי הוא נבנה על ידי זור. בצד השני אנו עוברים 3-4 שורות רצופות של מכוני קעקועים, בארים ואכסניות עד שנגיע לחוף בעצמנו. נאמר במדויק בים כי החוף צר וחושף את עצמו בצורה הטובה ביותר בגאות.
עם זאת, השעבוד מבוסס חופים של סרי לנקה על חיוכים והגיון פשוט. אנחנו לא שומעים את הרעש של הבניין, הטרסות לא בהכרח צריך להתעלות זה לזה בדציבלים וכולם אדיבים לכולם. והיתרון הגדול הוא שכל מה שיכולנו. לרצות הוא זריקת אבן
אנחנו קרובים מאוד לבנג באו, הלגונה ממנה יוצאים כל הטיולים למים, ולכן אנו מנצלים ומתחילים יומיים לרכוב על הסירה. ראשית אנו מנהלים מפלט של יום אחד אל דרום השכנה אשר אנו משכנעים כי התיאוריה כי סיורים שנורקלינג הם כל אותו חופים של סרי לנקה דבר לא באמת להחזיק.
יש כמה מקומות מדהימים שאנחנו רואים מהסירה, אז אנחנו לוקחים את היום למחרת ואת הסיור של. יש איון מסוים שאינו יוצא מעל המים כמעט בכל – נקרא – מה יהיה מקום בסיפורים לחברים, לצד של סרטן. בסך הכל, סיור של 4 האיים עבור שנורקלינג המוצעים על ידי סוכנויות נסיעות או ישירות על ידי המלון הוא אחד המוצלחים ביותר שאנחנו השתתפו בין באנג באו לבין חוף בודד שבו אנחנו חיים היא הפינה ההיפית של האי.
כאן אנו רצים כאשר אנו רוצים חופים של סרי לנקה לשבת עם הרגליים בחול ובירה ביד שלנו בצל. היינו סקרנים לראות היכן הדרך מסתיימת, ולאחר משא ומתן עם כמה להקות של קופים, כנראה מצאנו את אתר הנופש המוזר.
חצי נטוש, חצי בבנייה מיבנית, עם בניינים בצורת סירה ופסלי מין ענקיים עם פילים; זה בטח שריד של זמנים קשים יותר. וכמעט משיכה לעצמה אם אתה מגיע לאזור, חפש אותו ומרוול, אולי נוכל להתווכח על מה שהוא רוצה להיות כי לא הגענו למסקנה.

יש הרבה מה לעשות בחוף הבודד, אבל דבר אחד שאנחנו זוכרים עם אנחה נוסטלגית. שקיעה בר. הכול היה מושלם כאן, המוזיקה, הפיצה, האור, הקפה, הקישוטים, המוחיטו, ולמרות שזה מוזר להתקשר למרפסת שהמשיכה המשוחררת, לברוח ולראות למה. זה האהוב עלינו. מהחוף הבודד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *