טיול לסרי לנקה שלא נשכח לעולם

ממש בשדה התעופה, בקומת הקרקע, יש משרד למכירה טיול לסרי לנקה של כרטיסי אוטובוס או מיניבוסים עבור. עלות כרטיס האוטובוס לאדם, בכוונה. יש אפשרות לקנות את כרטיס  (משהו חסכוני יותר כך).
הכביש למחוז טראט, אשר שייך גם האי לקח בערך 6 שעות ומעורב לקחת את המעבורת. המעבר נמשך כ-. חצי שעה, וכרטיס המעבורת כלול במחיר שלעיל.
מצאנו חוף שליו, מוקף מסעדות ואנימציה כל ערב על ידי אפרוחי פיל הוסרו התרחץ במי הים. אנחנו לא תומכים בניצול שלהם למטרות תיירותיות, ושמחתי לראות שמעט מאוד אנשים על החוף משלמים כדי להביא את ילדיהם לפילים.
המלון נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מהנהר הגדול ביותר על האי, והוא גם הכניסה הרשמית לפארק הטבעי המאכלס את רוב האזור שלו.
יש כמה קילומטרים של חוף. טיול לסרי לנקה בשם חוף החול הלבן עם שם כזה, ברור היכן. התיירים נערמים וחבל שלא לקבל אותם עם אתרי נופש אלגנטיים ומסעדות לא מצליחות. , החצי הצפון-מערבי של האי. הכל מעל קאי, מטפל בזה בעיקר יש לנו כאן חול משובח, בריכות ומדשאות גזוז עם קוקוס מסודרים. ברביקיו יוצא על החוף מתחת למנורות ונורים, המוזיקה רכה, ובכל לילה תוכלו להתפנק עם שקיעות מרהיבות.
הכל יותר תלול מהשאר, אבל מותר. לך לצפות שהכול יהיה במיטבו אנחנו מגבילים את עצמנו לומר שארבעת הימים האחרונים היו פינוק שנשמע כמו שבח אם אתאר זאת.

הרגשנו טוב ואני מקווה שנחזור מתישהו. עם זאת, קשה לשים את האצבע שלנו על דבר מסוים שיעשה מיוחד וייחודי.
החופים יפים, אבל לא יפים כמו טיול לסרי לנקה, מה עשית לנו?!), המים טובים, אבל זה לא ברור וצבעוני להפליא כמו במקומות אחרים, אנשים נחמדים ואדיבים, אבל זה לא כמו שאר תאילנד שראינו. אפילו הצפון-מזרחי של האי, המקום האהוב עלינו, אינו פראי והמציע ששכן של קמבודיה, קו רונג.
אבל אני חושב שזה. למעשה הקסם של האי לא לעשות משהו מעולה וללא מלח. מאפשר לעשות את זה טוב וכפי שהוא גדול מספיק, זה יכול להבטיח לכל אחד, כי לא משנה מה הסיבה לבוא לתאילנד, זה ימצא כאן קצת מכל דבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *