ירח דבש במלדיבים

כשהגיע הזמן לבחור יעד לירח הדבש, בעלי ואני ידענו שאנחנו רוצים להתענג על גן עדן מרוחק. בשבילנו האיים המלדיביים היו התשובה. לאחר מסע של 20 שעות (וכשבועיים בסרי לנקה הסמוכה), הגענו למה שיכולנו רק לתאר כחלום – גוונים של כחול, אקוואמרין, טורקיז וכל צל ביניהם. אבקת חול לבן חופים כי למתוח את מה שנראה כמו נצח. . באמת סוריאליסטי בחרנו להישאר באתרי הנופש רזידנס סונבה, הראשון ב רזידנס סונבה Fushi, האי הנטוש המקורי מסתור באיים המלדיביים, ו רזידנס סונבה יאני, אחד המלונות החדשים ביותר באיים המלדיביים בoverwater היוקרתיים ממוקם בלגונה משלו 6.5 ק מ פרטית.

אם אתה רוצה את החוויה היוקרתית באי האולטימטיבי, רזידנס סונבה יאני הוא זה. כל בונגלו overwater ענק ומאובזר בהזדמנויות כדי לחוות את האוקיינוס הסובב אתכם. מתוך זכוכית שולחנות תחתית ופינות אל גגון שמש לשליפה מעל מיטת הורים לחדר האמבטיה החיצוני עם הכניסה האוקיינוס הפרטי מגלשות האוקיינוס, וילות ב רזידנס סונבה יאני הם מדהימים לחלוטין. כאשר אתה מגיע למאפיין רזידנס סונבה, יש להם "אין חדשות, אין נעליים" מדיניות כך מר יום שישי שלך באדיבות לוקח את הנעליים שלך ואתה לא לובש אותם שוב עד שאתה עוזב – שכחתי לציין שיש לך מר יום שישי שדואג להכל , בין אם היא מסדרת פעילויות או מראה לך סביב האי.

כשהגענו, יש לנו גם שני אופניים לחקור את הוילות overwater אשר מתחבר לאי שבו רזידנס סונבה כרגע בונה וילות נוספות ומגורים פרטיים. יש כל כך הרבה מקומות לחקור ופעילויות לעשות, כמו צפייה בסרט overwater או ארוחת צהריים השמש מלדיבית לשניים על חוף פרטי. האולם המרכזי שבו המסעדה, הספא, מצפה הכוכבים בלילה וחדר השוקולד (כן, חדר מלא שוקולד) הם המבנה הoverwater הגדול ביותר באיים המלדיביים. בילינו כאן שעות בקוקטייל או שניים. על הרשתות הoverwater

רזידנס סונבה Fushi

בילינו את המחצית הראשונה של טיול המלדיביים שלנו ב רזידנס סונבה Fushi, אשר נמצא על האי הפרטי שלו באטול של. האי יש פאר רובינזון קרוזו-אווירה, למרות אתר הנופש כבר 20 שנה, לא היית מרגיש משהו היה מיושן או ישן. רזידנס סונבה עשה עבודה מדהימה בשמירה על מקומות חדשים ומרשימים. יש תחושה של קהילה וcongeniality שמעולם לא ראיתי או חשתי באתר נופש לפני-כל הצוות היו ידידותיים להפליא וחמים.

בנוסף, בחנו את האי הקטן באופניים והצלחנו להתפרקד על החוף הפרטי שלנו. רזידנס סונבה מספק כל מיני ספורט מים אז בילינו יום שלם ההנעה לעלות על נקודות שנירקול שונות על האי. ממש ליד החוף של האי, הוא בנק חול קטן, שהוא פשוטו כמשמעו תל של חול בקושי לפסגה מעל פני הים, לא עצים, לא מבנים, רק חול. הורידו אותנו בסירה על גדת החול במשך כמה שעות ופשוט הreveled בנופים המדהימים, מרגישים כמו ניצולים אמיתיים – עד כדי כך שלא שמנו לב אפילו לכרישים שוחים לפנינו!